Wat zou jij veranderen aan Tribal Wars?

Met 2017 in het vooruitzicht kijken we altijd naar “wat kunnen we nog doen?” Daarom dat we zoals jaarlijks goede voornemens maken voor het volgende jaar. Ook InnoGames werkt aan het jaarplan voor het spel en heeft daarvoor jouw hulp nodig!

Help jij mee?

Naast onze eigen goede voornemers werkt ook InnoGames aan het jaarplan voor 2017 en vraagt daarin jouw hulp!

Er is één essentiele vraag die we graag beantwoord zien:

Wat zou jij verbeteren aan Tribal Wars?

Grote veranderingen? Een nieuwe eenheid? Een nieuw gebouw? Nieuwe opties?

Wees zo precies mogelijk en wie weet zit het in één van de volgende updates!

Plaats je voorstel in de comments hieronder!

13 reacties op “Wat zou jij veranderen aan Tribal Wars?

  1. Voordat er nieuwe features worden gebouwd lijkt me dat de bugs uit de bestaande functionaliteit worden gehaald.
    Ik heb al diverse keren gemeld dat de uitkijktoren niet altijd goed werkt. Er blijven aanvallen onopgemerkt, zelfs als ze een dorp met een uitkijktoren aanvallen.
    Er is niets vervelenders als features waar je niet op kan vertrouwen.

    De uitkijktoren vind ik een aanwinst, maar ik stoor me vreselijk aan de niet (of te laat) opgemerkte aanvallen.

  2. Communicatie moet veel beter. Mensen die bugs aankaarten en hier hinder van hebben worden op arrogante manier beantwoord. Zelf geven ze foute communicatie toe en dat ze in de fout zijn maar de hinder was beperkt tot aantal mensen dus is in hun ogen geen kleine compensatie nodig…
    Dit vind ik dus niet kunnen en mag zeker anders aangepakt worden in 2017. Een zeer ontgoochelde speler.

    Robin

    • Dag Robin,

      Jammer dat je er zo over denkt. Helaas is het onmogelijk om voor elke bug een compensatie te geven. We verhelpen alle bugs zo snel mogelijk.

      Met vriendelijke groeten,

  3. miss is het eens een optie om meerdere servers te laten deelnemen op 1 wereld
    dan is de wereld wat meer gevuld
    nu is het enorm saai naar mijn gedacht

  4. hallo,

    ik heb nog wel dingen om uit te berijden

    een gracht rond het kasteel, met ophaalbrug

    kokende olie kunnen kappen als ze aanvallen

    van die torens om aan te vallen,

    soldaten met ladders

    kruisbogen op kar om aan te vallen, dit om veel schade toe te brengen aan de muur

    en beesten zoals tijger en beren om mee aan te vallen

  5. De ‘gewone’ werelden zijn niet meer serieus bespeelbaar voor spelers die niet met Premium Punten smijten. Het is een zéér ongelijke strijd geworden. Jammer, want TW is een prachtig spel, waar veel potentie inzit, maar m.i. op deze ingeslagen weg als een nachtkaars uitgaat.
    TW2 is nog erger helaas, lang naar uitgezien maar speelveld is daar nog ongelijker.
    Wie wil er nu een spel of sport doen waarbij de omstandigheden volstrekt ongelijk zijn?

  6. Het dorp zelf is wel eens aan een verandering toe een aantal mooie Grafisch pakketten zal niet zo gek zijn wat er nu staan word zelden/nooit gebruikt.

  7. Een nieuw soort eindspel. Is nu vaak dominantie. alleen worden werelden er erg saai van. al ver voordat de eisen worden behaald zakt te wereld in elkaar omdat verliezende partijen het opgeven en er geen heil meer in zien. maar ook winnende partijen vervelen zich en hebben moeten om de activiteit hoog te houden en toch te zorgen dat ze de dominantie halen.

    een nieuw soort eindspel waarbij tactisch vernuft, sluwheid en activiteit nodig zijn, zodat ook een minder sterke partij kans maakt op de eindoverwinning

  8. Sinds een hele tijd is het spel zeer traag geworden, wat het toch wel heel vervelend maakt. Ik vermoed dat er overschakeld is naar een andere infrastructuur? Of misschien eens wat meer angular.js gebruiken? Of de betere indexen leggen op bepaalde data? Het houdt me wel tegen om nog veel te spelen, hoewel ik al trouwe speler ben sinds 2007.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *